Šumava |  Sušice |  Čkyně |  Prachatice |  Kvildsko |  Vimperk |  Volary Webkamery:  Šumava |  HumlNET |  ČHMÚ Počasí |  Ubytování Šumava Vyhledávání

Důležité kontakty

Informace o využívání

  • Pavel Dvořák

     

    Zastupitel Vimperka Pavel Dvořák : "Přidávám se, přidejte se".

     

    muslim

    Sdílet





    Komentáře   

     
    #16 Presl Tomáš 2015-03-04 11:38
    Paní Blanko, k tomu aby jste komentovala, kritizovala, spekulovala skryta v davu nepotřebujete demokracii. To bylo v pohodě i za minulého režimu. Ta demokracie, je právě o tom, že vystoupím z řady a řeknu si, co si myslím. Že se za svůj názor můžu beztrestně postavit. Pokud má moje žena něco na srdci, podepíše se svým jménem. A za to si ji velmi vážím. Hezký Den.
    Citovat
     
     
    #15 Blanka 2015-02-28 22:41
    Cituji Tomáš Presl:
    Dobrý den pane Strako.
    Sám dobře víte, že v naší společnosti i v našem městě nenajdete moc odvahy postavit se za svůj osobní názor ať je jakýkoliv. Některé děsí i jen se podepsat. V naší hymně je text - kde domov můj. Máme to tedy přepsat na náš? Demokracie je vláda lidu prostřednictvím námi volených zástupců. Každý z nás je tedy svoji volbou spoluzodpovědný za státní zřízení, zákony, přerozdělování všech statků, sociální a zahraniční politiku, prostě řízení a fungování této země. To je naše osobní odpovědnost na společné správě naší země. Pokud každý vezme tuto odpovědnost za svou, nebudou každé volby prázdné urny a narvané zahrádkářské kolonie, na zastupitelstvu bude plné hlediště a při demonstraci proti vyšší DPH na knihy se nesejdou stovky ale desetitisíce. Více osobní odpovědnosti, více toho správně uvědomělého Já.

    Dobrý večer pane Presle,k úvodu Vašeho příspěvku jen tolik: mě neděsí se podepsat, ale jak píšete, máme demokracii a tak nemusím!!! Nemusím proto, že já si nepotřebuji získávat nebo nezískávat potencionální voliče. A i když vy máte svůj příspěvek podepsaný, kdo mi zaručí, že ho nepsala Iveta Preslová ;-).
    Vůbec se nedivím, že lidé jsou na svých zahrádkách a ne u uren. Zřejmě je už přestala politika a s ní spojená povolební komedie zajímat.
    Citovat
     
     
    #14 Tomáš Presl 2015-01-16 17:37
    Dobrý den pane Strako.
    Sám dobře víte, že v naší společnosti i v našem městě nenajdete moc odvahy postavit se za svůj osobní názor ať je jakýkoliv. Některé děsí i jen se podepsat. V naší hymně je text - kde domov můj. Máme to tedy přepsat na náš? Demokracie je vláda lidu prostřednictvím námi volených zástupců. Každý z nás je tedy svoji volbou spoluzodpovědný za státní zřízení, zákony, přerozdělování všech statků, sociální a zahraniční politiku, prostě řízení a fungování této země. To je naše osobní odpovědnost na společné správě naší země. Pokud každý vezme tuto odpovědnost za svou, nebudou každé volby prázdné urny a narvané zahrádkářské kolonie, na zastupitelstvu bude plné hlediště a při demonstraci proti vyšší DPH na knihy se nesejdou stovky ale desetitisíce. Více osobní odpovědnosti, více toho správně uvědomělého Já.
    Citovat
     
     
    #13 Milan Straka 2015-01-16 13:11
    Dobrý den pane Presle.
    Co je pro mne tak problematické na textu na vlajce, že diskredituje přirozeně oprávněný požadavek, aby příchozí respektovali místní kulturu a nevynucovali si na ní ústupky?

    To, co jste ve svém popisu vynechal, a celkové vyznění. Ono:

    Já! MÁ ZEMĚ! JSI zde MENŠINOU! PŘIZPŮSOB SE !

    Samozvaný jedinec, který jen na základě toho, že se zde narodil, rozkazuje jiným.

    Samozvaný jedinec, odvolávající se na to, že je příslušník většiny, který rozkazuje menšinám.

    Takto nelze při ochraně ani obhajobě kultury a ni při prosazování práva postupovat.

    Kdo bude další menšinou a co mu bude jiný samozvanec rozkazovat ? Z toho mi doopravdy mrazí v zádech.

    Co se týče Kosova, máte pravdu – vzal jste to z dlouhodobějšího historického pohledu. Já měl na mysli jen to, že po 2. světové válce i v Jugoslávii došlo k ne zcela přirozeným a demokratickým změnám včetně územních změn mezi republikami a ke zvýhodňování některých sociálních skupin, ze kterého těžili i /zdůrazňuji i/ albánci. Titova autorita to vše překryla, po jeho smrti začaly problémy…
    Citovat
     
     
    #12 Tomáš Presl 2015-01-15 21:47
    Dnes jsem se vrátil k tomuto tématu a znovu jsem si pročetl text na vlajce. Musím konstatovat, že nerozumím tak tvrdé kritice, která tu zaznívá. Fašismus, rasismus a bazální pudy. Co má být tím problémovým vyjádřením? Obrat - jsem tady doma? Nebo snad žádost o respektování naší kultury a víry? Žádost o přizpůsobení se poměrům v té dané zemi do které přicházím? Není tu ani slovo nenávisti nebo odporu k přistěhovalcům, jejich zákazu pobytu, zákazu vlastní víry či cokoli dalšího. Sociální sítě jsou dnes zaplaveny někdy až opravdu rasistickými výroky a veškeré ankety dávají jasný příklad toho jaký je v ČR názor na přistěhovalectv í z odlišných kultur. Je zvláštní, že zde docházíme k jiným výsledkům... Pro pana Straku: Nemohu s Vámi souhlasit ve Vašem hodnocení Kosovo a Tito. K největším problémům docházelo v letech 88 a 89, kdy byl Tito již mrtev. Osidlování Kosova Albánci, započali Turci, jako odplatu za odpor Srbů. O tom kdo to dorazil s Vámi souhlasím.
    Citovat
     
     
    #11 Petr 2015-01-14 15:45
    Když už jsme se dostali od islámu až ke Kosovu, bylo by dobré shlédnout dokument "Uloupené Kosovo" viz odkaz níže. Tam zjistíte, že celá slavná Evropská unie, USA, OSN a NATO podporovala islamisty, teroristy a válečné zločince a to už je sakra parta že? Takže pište si tu názory jaké chcete, stejně dostaneme nadiktováno co máme dělat, z EU. To víte, to není jen inkasovat dotace :-*

    https://www.youtube.com/watch?v=Fgk0rAF9eD8
    Citovat
     
     
    #10 Milan Straka 2015-01-13 23:17
    Základním problémem není islám, který v době svého vzniku v 7. století byl v některých směrech pokrokovější než křesťanství – byl demokratičtější , neměl jednu centrální dogmatickou autoritu, ženy se mohly nechat rozvést, umožnil volnější rozvoj věd – matematika, astronomie, chemie se dostaly na mnohem vyšší úroveň než na křesťanských územích. Pak se jeho vývoj téměř zastavil. V současnosti náhled na něj kazí především průměty kmenových tradic do jeho výkladů, které jeho rozvolněná struktura umožňuje.

    Srovnání naší současnosti a konce římského imperia se nabízí a je poučné. Patřím k lidem, kteří za pádem Říma nevidí primárně Vandaly, ale jeho morální a ekonomický rozklad. Patriciové nebyli ochotni za Řím osobně bojovat a umírat, obyčejní občané také ne, pro vysloužilé vojáky už nebyla volná půda, kterou by jim bylo možné přidělit, korupce, nepotismus a svévole nahlodávaly státní správu i výkon justice. „Barbaři“ s osobním nasazením a celkově jednodušším světem jeho konec urychlili.

    Jak můžeme chtít, aby ostatní ctili naše hodnoty, když je sami dostatečně nectíme /ani formálně natož pak jejich ducha – vimperáci určitě ví, o čem je řeč/.

    Nezávislost a jí podmíněná svoboda, včetně svobody slova, patří k mým nejvyšším hodnotám. Mnohým ve Vimperku jsem svými komentáři a články bral iluze. Někteří to dodnes neskousli. Diskutovaná výzva je však pro mne nepřijatelná – ne její zveřejnění, ale moje podpora pro ni !

    Účel nesmí světit prostředky, forma /formulace/ ničí i tu opodstatněnou /legitimní/ část obsahu.

    Nemůžeme vyhrát tím, že klesneme na úroveň „teroristů“.

    Mám v Srbsku přátele, každoročně na Balkán jezdím. Kosovo je delší téma. Začal to Tito, dokončily EU a NATO jednostrannou podporou kriminálních albánských struktur.
    Citovat
     
     
    #9 Presl Tomáš 2015-01-13 18:38
    Cituji Petra Marešová:
    "já, já, já "

    "Přizpůsob se!"
    "Respektuj!"

    Z takovýchto primitivních na bazální pudy cílených názorů mi leze mráz po zádech.

    Máte pravdu, v naší kultuře není zvykem používat taková hesla. Stejně to nebylo zvykem v době římského impéria ze které naše civilizace převzala kulturní hodnoty. Bohužel, Řím byl zničen mnohem primitivnějšími národy, kterým otevřel brány ve snaze si je zavázat a předat jim svůj náhled na svět. Ta slova na vlajce nejsou poskládaná moc obratně, ale myšlenka je správná! Měl sem možnost osobně poznat islámskou kulturu nedaleko od našich hranic. Vyházené kosti, ze srbských hrobů, vypálené kostely a povalené kříže u cest, zaminované a spálené domy. Hory odpadků, drog a zlodějina. A to stačilo jen tři generace populačního růstu muslimského obyvatelstva na původně pravoslavném území. Na bazální pudy budete myslet, až Vás ti primitivnější přibijí na dveře od stodoly. Ale, to bude už pozdě.. Víte, že v nejvlivnější muslimské zemi, Saudské Arábii je za praktikování křesťanství trest vězení? A tato země finančně podporuje i naše muslimy. A ti píší články o dokonalostech své víry. Bohužel, se tu nebavíme jen o víře, ale především o staletí praktikovaném propojení náboženství, práva a vlády, proti kterému je naše zhýčkaná a rozmazlená demokratická společnost v nevýhodě. Pokud zůstaneme humanisty a demokraty, tak v tomto střetu kultur a civilizací prohrajeme. Pokud tedy nedokážete zastavit letící kamen vřelým slovem.. to by byla jiná.
    Citovat
     
     
    #8 Michal 2015-01-13 13:43
    Lidi tady jde hlavně o to že jejich náboženství je jako křestanství v 14tém století, my jsme se posunuli o kus dál a na tom si západní styl života zakládá,museli by udělat reformu svého náboženství, jako my, ale to potrvá ještě hoodně dlouho,počkejte až tu bude většina muslimú, potom budete jinak mluvit, kdo viděl hydepark na ct, ten pochopí o čem píšu
    Citovat
     
     
    #7 Vlasta Červený 2015-01-13 08:44
    Autorovi článku už odjel i ten poslední vlak. Ještě tam chybí kdy a kde se bude seminář konat a kdo bude přednášet ..... :lol:
    Podle reakcí ostatních respondentů je vidět, že lidi zajímá více obsah než nějaké "lajkování" všeho co se mi objeví na monitoru.
    Citovat